– Podjąłem współpracę z Wprost.pl, ale z racji natłoku obowiązków nie będę pewnie mógł pisać z częstotliwością większą, niż jeden tekst w tygodniu. Będą to naturalnie materiały o tematyce kryminalnej – informuje portal Wirtualnemedia.pl Janusz Szostak. Jego teksty będą pojawiać się w płatnej sekcji „Premium”.
Szostak to pisarz, dziennikarz śledczy specjalizujący się w trudnych sprawach kryminalnych, autor książek. Jest właścicielem firmy Millenium Media wydającej lokalne gazety i serwisy internetowe (m.in. „Express Sochaczewski”, „Express Płocki”, Sochaczewianin.pl). W latach 90. przez kilka lat szefował działowi kryminalnemu w „Expressie Wieczornym”.
Ponadto Janusz Szostak wydaje serwis Crime.com i miesięcznik „Reporter”. Prowadzi też fundację Na Tropie zajmującą się wyjaśnianiem spraw kryminalnych i niesieniem pomocy ofiarom i świadkom przestępstw.
Cyfrowe wydanie tygodnika „Wprost” ruszyło w pierwszy piątek maja i od tego czasu ukazuje się co tydzień tylko w tej wersji. Pismo kosztuje 10 zł. Miesiąc wcześniej tygodnik przestał ukazywać się w wersji drukowanej.
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 24 proc. do 17,26 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,48 mln zł straty do 638 tys. zł zysku.