„Time” zastąpił swoją nazwę na okładce hasłem „Głosuj”

Amerykański tygodnik „Time” po raz pierwszy w swojej niemal 100-letniej historii usunął z okładki swój tytuł i logo, zastępując je hasłem „Vote” („Głosuj”).

„Time” z historyczną okładką „Vote” trafi do sprzedaży 2 listopada, w przeddzień wyborów prezydenckich w USA. Redakcja, tłumacząc usunięcie z bieżącego numeru własnej nazwy, podkreśla, że Amerykanie znaleźli się w historycznym momencie – wybór między Trumpem a Bidenem będzie dla kraju najważniejszym głosowaniem od 100 lat. Redaktorzy podkreślają, że wynik wyborów zdefiniuje kierunek, w którym pójdzie Ameryka nie tylko na cztery kolejne lata, ale i na całe dekady, co odciśnie piętno na następnych pokoleniach obywateli.

Dlatego „Time” zachęca do wzięcia udziału w wyborach. W piśmie czytelnicy znajdą m.in. poradnik bezpiecznego głosowania w czasie pandemii Covid-19.

Najnowsze wydanie tygodnika „Time” przygotowano we współpracy ze Światowym Forum Ekonomicznym. Eksperci na łamach magazynu zastanawiają się, jak w momencie obecnego globalnego kryzysu pandemicznego, zbudować świat bardziej sprawiedliwy, zrównoważony i trwalszy.

Autorem okładki nowego wydania „Time” jest artysta i grafik Shepard Fairey. Pracował już przy dwóch innych okładkach magazynu.