„Po godzinach” to sekcja lifestylowa. Oprócz artykułów ma zawierać podcasty, materiały wideo, galerie zdjęć i infografiki. Część artykułów z tej sekcji ma się pojawiać w papierowym wydaniu „Pulsu Biznesu”.
– Zbudowaliśmy nowy serwis „Po godzinach”, który zastępuje „PB Weekend” i agreguje treści do tej pory rozrzucone w różnych miejscach – mówi redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” Grzegorz Nowacki. Zapytany o dalsze losy papierowego dodatku „PB Weekend” odpowiada: – Dla nas ważniejszy jest rozwój produktów online.
„Po godzinach” ma inną szatę graficzną – w przeciwieństwie do reszty sekcji, które mają kolor łososiowy, ta jest biała. Według naczelnego nowa sekcja ma mieć dużo więcej treści wyższej jakości. W każdy weekend mają się w niej pojawiać nowe materiały.
Za nową sekcję odpowiada Karolina Guzińska, związana z „Pulsem Biznesu” od 22 lat, wieloletnia redaktor prowadząca dodawanego do „Pulsu Biznesu” miesięcznika „PB Weekend”.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa średnia sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” w lipcu wyniosła 9952 egz. – o 5,19 proc. więcej niż rok wcześniej.