Zmiany kadrowe a także inwestycje w cyfrową wersję miesięcznika są elementem strategii rozwoju pisma. – Ostatnie miesiące przyniosły nowe wyzwania na rynku prasowym. Odpowiadamy na nie prezentując jeszcze wyższy poziom, zarówno w części papierowej, jak i internetowej – komentuje Grzegorz Sadowski, redaktor naczelny miesięcznika.
W ramach zmian Marcin Dzierżanowski objął funkcję redaktora prowadzącego wydania papierowego pisma. Dzierżanowski od sierpnia 2019 r. do marca br. był redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (na początku kwietnia br. przestała ukazywać się papierowa wersja tygodnika). W tygodniku pracował przez siedem lat, wcześniej kierował m.in. portalem TVP.info, pracował też w „Życiu Warszawy” i „Dzienniku”.
Wydawca zapowiada, że w najbliższym czasie położy nacisk na rozwój serwisu internetowego Mycompanypolska.pl. – Strona internetowa w czerwcu zyskała zupełnie nowe oblicze. Postawiliśmy na przejrzystość oraz dostosowaliśmy serwis do potrzeb naszych użytkowników m.in. w zakresie responsywności na urządzeniach mobilnych – mówi Cezary Szczepański, redaktor prowadzący mycompanypolska.pl. Do zespołu serwisu dołączył Kuba Dobroszek, były dziennikarz redakcji „Logo”, TVN24 i „Polska The Times”. Będzie odpowiadał za wsparcie rozwoju strony internetowej. – Docieramy do młodych, ambitnych przedsiębiorców i startupowców. Chcemy dalej rozwijać się wraz z nimi – zapowiada Grzegorz Sadowski.
„My Company Polska” adresowany jest do przedsiębiorców oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Grzegorz Sadowski jest redaktorem naczelnym pisma od początku ub.r., wcześniej pracował we „Wprost”.