Według naszych informacji dołączenie Damiana Michałowskiego i Pauliny Krupińskiej do prowadzących „Dzień dobry TVN” nie oznacza, że z programem żegna się któraś z obecnych par gospodarzy.
Pasmo prowadzą też Kinga Rusin i Piotr Kraśko, Dorota Wellman i Marcin Prokop, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Filip Chajzer i Małgorzata Ohme. Dwoje ostatnich pojawiło się w programie z początkiem jesiennej ramówki, zastąpili Magdę Mołek i Marcina Mellera. Nowości i kontynuacje sprawdzonych pozycji w wiosennej ramówce TVN. Nowa pora emisji „Dzień dobry TVN”
Paulina Krupińska to modelka, Miss Polski z 2012 roku. W ostatnich latach prowadziła w TVN Style programy „Wychować i nie zwariować” i „Sekrety Doliny Inków”, parę lat temu miała swój cykl w „Pytaniu na śniadanie” w TVP2, a wiosną ub.r. wzięła udział w „Dance, dance, dance” w TVP2.
Wiosną ub.r. została ambasadorką marketingową sieci drogerii Rossmann, wcześniej reklamowała m.in. Pasaże Tesco i Link4.
Damian Michałowski od 2010 roku pracuje w Radiu ZET. Początkowo prowadził serwisy sportowe, potem był jednym z gospodarzy popołudniowego pasma „Uważam ZET” (do którego wrócił jesienią ub.r.), a w 2018 roku był współprowadzącym porannej audycji „Dzień dobry bardzo”.
Michałowski był też prezenterem i reporterem podczas koncertów organizowanych przez Radio ZET wspólnie z TVP, a także imprez TVN i Polsatu. Jesienią 2017 roku prowadził w Polsacie reality-show „Wyspa przetrwania”.
Od 2 marca „Dzień dobry TVN” znów będzie zaczynać się o godz. 8:00, na godz. 7:30 program został przesunięty pod koniec sierpnia ub.r. Na początku lutego prezenterką pogody w programie została Diana Kautz, poprzednio związana z wielkopolską stacją kablową WTK.
Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wynosiła 377 149 widzów, co dawało 8,15 proc. udziału w oglądalności pasma. Program zdecydowanie przegrywał z „Pytaniem na śniadanie”, które miało 485 408 widzów i 9,57 proc. udziału.
Przeciętna widownia minutowa TVN w styczniu br. wynosiła 514 713 widzów, co przełożyło się na 7,44 proc. udziału w rynku (15,17 proc. mniej niż rok wcześniej) i czwartą pozycję wśród stacji. 16-49 TVN z 238 134 widzów średniej oglądalności minutowej i 9,7 proc. udziału (po spadku o 13,78 proc.) był drugi.