Żądło w przeszłości pracowała m.in. dla „Dużego Formatu”, „Pisma”, „Polityki”, „Faktów i Mitów” czy Onetu. Była też sekretarzem redakcji w Wydawnictwie Maxmedia. W ostatnich miesiącach współpracowała z internetowym magazynem Weekend.gazeta.pl. Za opublikowany tam materiał pt. „Wszyscy chcą nas kupić przed wyborami” była nominowana do ubiegłorocznej Nagrody „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej. Od października 2019 roku współpracuje też z internetowym Halo.Radio założonym przez Kubę Wątłego.
Od poniedziałku 3 lutego Agnieszka Żądło pracuje w dziale internetowym tygodnika „Newsweek Polska”. – Będę pisać do różnych działów, ale najczęściej tak jak dotychczas w innych mediach – do działu społecznego. Nie zamierzam zawieszać współpracy z Halo.Radiem: nowe kierownictwo nie postawiło mi warunku rezygnacji. Takie jest założenie, ale wszystko zależy oczywiście od możliwości czasowych – mówi Żądło portalowi Wirtualnemedia.pl.
Z danych Gemius/PBI wynika, że w grudniu 2019 roku serwis Newsweek.pl zanotował 2,08 mln użytkowników, 6,04 mln odsłon oraz minutę i 48 sekund średniego czasu korzystania.