Jelonek pracuje w Polska Press (w poznańskim oddziale) od dwóch lat, ostatnio była wydawcą internetowym „Głosu Wielkopolskiego”. Wcześniej pracowała m.in. w poznańskiej „Gazecie Wyborczej”, Radiu Afera, radiu Tok FM i Polskiej Agencji Prasowej.
– W „Magazynie Rodzinnym” stopniowo będą pojawiały się zmiany. Oprócz przemyśleń rodziców będzie więcej tematów dla seniorów. Spróbujemy m.in. oswoić ich z przydatnymi aplikacjami czy pomóc odnaleźć się w cyfrowym świecie, który – patrząc na przykład e-recept – coraz bardziej zdecydowanie wkracza w życie codzienne starszych pokoleń – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Gabriela Jelonek.
Na łamach magazynu pojawić ma się też z czasem rubryka ślubna. -Polecimy też czytelnikom ciekawe seriale, podcasty, filmy familijne, książki oraz planszówki. Wszystko jednak z uwzględnieniem każdego pokolenia i różnych członków rodziny- komentuje nowa redaktor prowadząca.
„Magazyn Rodzinny” to ukazujący się co sobota bezpłatny dodatek do dzienników Polska Press Grupy. Ma 12 stron, lecz dzienniki wydawcy mogą go skracać u siebie do 10 stron. Powstaje w centrum kompetencyjnym wydawcy, mieszczącym się w Poznaniu.
Polska Press wydaje 20 regionalnych dzienników. W 2018 roku cała grupa kapitałowa zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 426,3 mln zł oraz 9,64 mln zł zysku netto (wobec 4,76 mln zł rok wcześniej).