– Zmieniliśmy wszystko, poczynając od fontu, poprzez grafiki, na layoutach stron kończąc. Dotyczy to zarówno strony głównej, jak i serwisów tematycznych, wersji mobilnej i na urządzenia desktopowe – mówi Rafał Mandes, dyrektor działu digital & video Infor Biznes. Rozbudowane zostały moduły: Sport, Gospodarka, Życie gwiazd, Styl życia, Technologie, Auto, Rozrywka i kultura, Podróże, Wideo.
Zmieniony został także system zarządzania zawartością Dziennik.pl. Nowy CMS serwisu jest połączony z tym, który służy obsłudze strony Infor.pl. Dotąd redakcje korzystały z dwóch odrębnych systemów.
W pierwszej połowie przyszłego roku zmiany obejmą należący do Infor Biznes serwis Forsal.pl.
Jak wynika z badania Gemius/PBI, w listopadzie serwis Dziennik.pl miał 3,15 mln użytkowników, co dało mu piąte miejsce w zestawieniu serwisów dzienników ogólnopolskich.