Nowym redaktorem naczelnym został Paweł Sławski. Na stałe z marką współpracować będą m.in. Filip Springer, Bart Pogoda, Filip Skrońc i Przemysław Rudzki. Treści dotyczą świadomego ojcostwa, kultury, podróży i stylu życia. Twórcy zapowiadają stworzenie formy cyfrowej tytułu (wraz z podcastami). Cena pisma to 28 zł. Zostanie utworzona spółka Fathers Polska, która zajmie się pracą nad rozwojem projektu i stworzeniem platformy dla ojców (magazyn będzie jej częścią).
Kwartalnik regularnie na rynku polskim ukazywał się w latach 2015-2018. „Okazało się, że otworzyliśmy zupełnie nową kategorię tematyczną. To było jednak zbyt wcześnie dla naszego rynku, stąd decyzja o wstrzymaniu polskiej edycji magazynu” – mówi cytowany w komunikacie Wojciech Ponikowski, założyciel „Fathers”.
„Fathers” publikowany jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i chińskiej. Nakład chińskiego wydania to 250 tys. egz., a międzynarodowego w języku angielskim – 10 tys. egz.