Nagłowski kierował agencją od stycznia br., kiedy na tym stanowisku zastąpił Stanisława Bukowskiego.
Rzeczniczka Polskiego Radio poinformowała, że obowiązki dyrektora agencji pełni wicedyrektor Elżbieta Janduła.
Piotr Nagłowski w przeszłości był m.in. szefem BMG Polska i spółki Scena FM.
Agencja Muzyczna to wytwórnia muzyczna, która należy do Polskiego Radia.
W 2018 r. Polskie Radio osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). 69 proc. przychodów spółki pochodziło z abonamentu i związanej z nim rekompensaty, na koniec ub.r. nadawca zatrudniał 1 285 pracowników etatowych, o 30 więcej niż przed rokiem. W br. planuje 62,05 mln zł straty.