– Andrzej był naszym pierwszym wyborem i cieszę się, że przyjął moją propozycję. Ze swoim doświadczeniem jest dokładnie taką osobą, której potrzebujemy. Cieszy też fakt, że to już kolejna osoba, która po wielu latach pracy w innych, także tradycyjnych mediach, uznała Grupę naTemat za atrakcyjną firmę – komentuje Michał Mańkowski, członek zarządu i redaktor naczelny Grupy naTemat. –
Szczegóły nowego projektu będziemy mogli przekazać w najbliższych dniach. Mogę jedynie zdradzić, że z tego co wiem, żaden wydawca internetowy w Polsce jeszcze nie uruchamiał takiego serwisu – zapewnia.
Poprzednio Andrzej Chojnowski pracował w Marquard Media Polska. Od wiosny ub.r. był redaktorem naczelnym magazynu „Esquire” i jego serwisu internetowego. Wcześniej pełnił różne funkcje w redakcjach „CKM” i „Playboya”. Z firmą był związany przez 15 lat.
Marquard Media Polska nie odpowiedział na razie na nasze pytanie, kto teraz obejmie funkcję redaktora naczelnego „Esquire”.
Do Grupy naTemat.pl należą obecnie portal naTemat.pl (z działającą pod własną marką sekcją luksusową Bliss) oraz trzy serwisy tematyczne: gospodarczy INNPoland.pl, MamaDu.pl dla rodziców i satyryczny ASZdziennik.pl. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. naTemat.pl w kategorii informacji i publicystyki zanotował 5,17 mln realnych użytkowników i 30,54 mln odsłon.
W ub.r. Glob360, właściciel Grupy naTemat, osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,4 proc. do 6,18 mln zł oraz 513,3 tys. zł zysku netto.