O odejściu z „Super Expressu” Dobrowolski poinformował w poniedziałek na Twitterze. Nie podał powodów swojej decyzji.
– Często słyszałem, że jesteśmy dziennikarskimi hienami, to za profesjonalizm i fachowość dziękuję koleżankom i kolegom. Przekonałem się przez te lata, że – najważniejsze było dążenie do prawdy – zaznaczył.
Piotr Dobrowolski zajmował się przede wszystkim tematyką piłkarską, w br. prowadził też program wideo „Strzał w okienko”. W ostatnich latach napisał książki biograficzne o byłych piłkarzach Dawidzie Janczyku i Stanisławie Terleckim oraz „Sport zza krat”, dwie ostatnie opublikowało Wydawnictwo Harde uruchomione przez Grupę ZPR Media wiosną ub.r.
Zakończyłem ponad dziewięcioletnią pracę w „Super Expressie”. Mimo, że w tym czasie często słyszałem, że jesteśmy dziennikarskimi hienami, to za profesjonalizm i fachowość dziękuję koleżankom i kolegom. Przekonałem się przez te lata, że – najważniejsze było dążenie do prawdy.
— Piotr Dobrowolski (@DobrowolP) September 2, 2019
Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 114 199 egz., o 5,6 proc. mniej niż rok wcześniej.
Natomiast portal SE.pl w lipcu br. zanotował 7,97 mln realnych użytkowników i 99 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).