Jest to pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Radia ZET. Obejmie ona nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) w największych miastach Polski.
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.
Jesień w Radiu ZET
W jesiennej ramówce Radia ZET pojawią się dwie nowości: „Kammel Czanel” – autorski program Tomasza Kammela oraz „ZET jak związki” – nowy cykl Beaty Tadli, który trafi w miejsce „StereoTYPu”.
Z początkiem września po wakacyjnej przerwie wróci wiele dotychczasowych audycji Radia ZET, w tym takie tytuły, jak: „Siła muzyki”, „Uważam ZET”, „Coolturalny wieczór” „NieZŁY pacjent”, „Halo ZET”, „ZET na punkcie muzyki”, „Kocham cię kino”, „Lista przebojów Radia ZET”, „Mapa świata”, „Nie mam pytań”, „Sportowy finał tygodnia”, „Weekend z Radiem ZET”, a także „Dzień dobry bardzo” (do grona prowadzących tej audycji dołączy Robert Karpowicz).
Nowa ramówka Radia ZET będzie obowiązywała od poniedziałku 2 września.
Według badania Radio Track od maja do lipca br. Radio ZET miało 12,5 proc. udziału w rynku słuchalności, tyle samo co rok wcześniej.
Od kwietnia br. redaktorem naczelnym stacji jest na stałe Michał Celeda, a dyrektorem muzycznym – Agnieszka Woźniak. W ostatnim czasie z rozgłośnią rozstała się dyrektor informacji Katarzyna Buszkowska, jej obowiązki przejął wspomniany już wyżej Celeda.
Radio ZET, tak samo jak Radio ZET Chilli, Meloradio, Radio Plus i Antyradio, należdy do Eurozetu, który w ub.r. zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 3,5 proc. do 197,47 mln zł oraz 26,8 mln zł zysku netto.