W nowych serwisach pojawiają się lokalne treści z Białegostoku, Bydgoszczy, Warszawy, Szczecina, Gorzowa, Lublina, Rzeszowa, Krakowa, Torunia, Trójmiasta, Łodzi, Zielonej Góry, Poznania, Wrocławia i ze Śląskiego. Ukazują się pod marką Eska Info, są przygotowywane przez reporterów Eski i „Super Expressu” z całego kraju.
– Media globalne i lokalne wspólnie tworzą jedno środowisko medialne. Doceniając wartość lokalności zdecydowaliśmy się na połączenie serwisu Eska Info z portalem „Super Express”, by dalej wspólnie działać nad rozwojem naszej oferty informacyjnej w internecie – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express.
Kierownikiem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, która pozostaje też na stanowisku szefowej Eska Info. Za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster. Ich bezpośrednim przełożonym został Bartłomiej Łęczek, wicenaczelny „Super Expressu” (odpowiedzialny za obszar związany z tworzeniem i publikowaniem treści w internecie). Zespół pracujący w Eska Info w całości zasilił redakcję projektu „Miasto”.
Tym samym SE.pl wchłonął serwis Eskainfo.pl, działający od lipca 2015 roku.
Według badania Gemius/PB w maju br. portal SE.pl odwiedziło 6,74 mln internautów, wykonując 75,25 mln odsłon oraz spędzając na nim przeciętnie 9 minut i sekundę.