Poprzednio Popielski przez 13 lat pracował w wydawnictwie Agora, gdzie zajmował stanowisko dyrektora marketingu pionu czasopism i dyrektora sprzedaży. Wcześniej przez 6 lat pracował w Bonnier Business Media jako kierownik działu sprzedaży, następnie był dyrektorem sprzedaży.
Wydawnictwo Zwierciadło od kilku lat nie miało prezesa, w zarządzie zasiada Wioletta Skawińska.
W portfolio Wydawnictwa znajduje się miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens”, portal zwierciadlo.pl oraz Akademia Zwierciadła.
Według danych ZKDP w ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Zwierciadła” wynosiła 101 477 egz., o 8 proc. więcej niż rok wcześniej.
W 2017 roku Wydawnictwo Zwierciadło, publikujące miesięczniki „Zwierciadło” i „Sens” oraz książki, zanotowało 20,49 mln zł wpływów sprzedażowych (13,3 proc. niższe niż rok wcześniej) oraz 1,7 mln zł straty netto (wobec 1,53 mln zł straty w 2016 roku).