Nowy logotyp stacji opracowany został wspólnie z ekspertami Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach.
Z kolei nowa strona internetowa Radia Katowice to rozbudowany serwis regionalny, w którym na bieżąco udostępniane są najświeższe informacje z województwa śląskiego. Nie brakuje także multimediów – zdjęć, filmów, transmisji koncertów czy audycji. Dodatkowo na portalu pojawiła się opcja odsłuchania najnowszego serwisu informacyjnego, serwisu dla kierowców i prognozy pogody.
Cztery nowe stacje muzyczne
Rozgłośnia wzbogaciła się również na swojej stronie internetowej o cztery nowe stacje muzyczne: Radio Katowice Śląsk, Radio Katowice TOP50, Radio Katowice Moje Radio oraz Radio Katowice Dance. Mają one na celu uzupełnić ofertę dla słuchaczy i spersonalizować program Polskiego Radia Katowice.
Powyższe zmiany w Radiu Katowice promują plenerowe miasteczka rozgłośni, które rozstawione zostały w Katowicach, Bielsku-Białej i Częstochowie. Dzięki nim mieszkańcy mają okazję obserwować pracę reporterów radiowych na żywo.
– Radzimy, edukujemy, podpowiadamy jak witać pierwsze dni wiosny. Nasi eksperci odpowiadają na wiele pytań m. in. jak zdrowo się odżywiać, czy każda dieta jest skuteczna, jak dbać o ogrody przydomowe na wiosnę, jak przygotować rowery na nowy sezon. Cieszy nas bliski, bezpośredni kontakt ze słuchaczami – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Ornowski, prezes Radia Katowice.
Udział Radia Katowice pod względem słuchania w okresie od września ub.r. do lutego br. w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 3,2 proc.