„Życie dla Gdańska. Paweł Adamowicz” to zbiór tekstów na temat różnych rodzajów działalności tragicznie zmarłego prezydenta, m.in. o inwestycjach, które powstały za jego rządów, to m.in. Europejskie Centrum Solidarności, Muzeum II Wojny Światowej, Gdański Teatr Szekspirowski czy o wsparciu, którego udzielał Lechii Gdańsk.
W magazynie czytelnicy znajdą także wywiad Doroty Wodeckiej z Pawłem Adamowiczem z 2016 roku, historie spotkań prezydenta z gdańszczanami, a także fragmenty jego książek.
W wydaniu pojawiają się też teksty poświęcone Gdańskowi – zarówno aktualne, jak i archiwalne oraz fotografie miasta autorstwa Chrisa Niedenthala.
Magazyn jest dostępny na rynku od 12 marca br. Kosztuje 14,99 zł, ma objętość 108 stron. Promowany jest na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych Agory. Działania promocyjne przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.
Według danych ZKDP w ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 94 527 egz., o 14,8 proc. mniej niż rok wcześniej.