Na jednej scenie w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej staną Monika Olejnik – dziennikarka TVN24, Joanna Górska – dziennikarka Polsat News i Bartosz Węglarczyk – redaktor naczelny Onet.pl oraz Juliusz Windorbski – prezes domu aukcyjnego Desa Unicum, który jak co roku poprowadzi aukcję podarków przekazanych na rzecz fundacji.
– Bal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Mam nadzieję, że to przełoży się na zysk i będziemy mogli przekazać zawrotną kwotę naszym tegorocznym beneficjentom, czyli Centrum Zdrowia Dziecka oraz dzieciom – podopiecznym Fundacji „Dla Wolności” oraz Fundacji „Opiekuńcze Skrzydła – komentuje Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN.
W tym roku wśród przekazanych fantów do zlicytowania będą m.in. pierwszy numer „Gazety Wyborczej” z autografem Adama Michnika, nauka jazdy konnej z Piotrem Kraśko oraz piłka do koszykówki, którą rozegrano mecz drużyn Marcin Gortat vs. gwiazdy z autografem koszykarza.
Gwiazdą wieczoru będzie zespół Wilki. Goście usłyszą największe przeboje Roberta Gawlińskiego i jego kolegów, takie jak „Baśka”, „Son of the Blue Sky”, czy „Na zawsze i na wieczność”.
Uroczystość odbędzie się 16 lutego 2019 roku w auli głównej Politechniki Warszawskiej.
Sprzedaż cegiełek będzie się odbywać w siedzibie agencji Rubicon Media na Saskiej Kępie przy ulicy Złoczowskiej 25, (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00), oraz za pośrednictwem strony internetowej baldziennikarzy.org. Zamówienia można również składać na adres mailowy: kontakt@baldziennikarzy.org. Informacje na temat balu są udzielane pod numerem telefonu 501 555 576.
Agencją produkującą Bal jest Rubicon Media, za działania media relations Balu i Fundacji odpowiada agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants.
Charytatywny Bal Dziennikarzy pierwszy raz odbył się w 1998 roku. Dotychczas zorganizowano jego 18 edycji.