Charytatywny Bal Dziennikarzy po raz ostatni, ruszyła sprzedaż cegiełek

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy w tym roku po raz ostatni zorganizuje wydarzenie dla przedstawicieli polskich mediów. Od poniedziałku 7 stycznia można kupić bilety w formie cegiełki na szczytny cel. Impreza odbędzie się 16 lutego 2019 roku w auli głównej Politechniki Warszawskiej.

W tym roku – po 19 latach – bal karnawałowy dla przedstawicieli mediów odbędzie się po raz ostatni. Cegiełkę – wejściówkę na wydarzenie można kupować od 7 stycznia br. stacjonarnie lub przez internet. W cenie 900 zł można kupić jedno miejsce siedzące, 450 zł – jedno miejsce stojące dla gości, którzy nie są dziennikarzami; 200 zł – miejsce stojące dla dziennikarza oraz 200 zł – miejsce stojące dla osoby towarzyszącej dziennikarzowi.

Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy i dziennikarz telewizji TVN przypomina, że podczas kilkunastoletniej działalności udało się zebrać ponad 4 miliony złotych na cele charytatywne.

– W minionym roku pobiliśmy rekord zebranych pieniędzy, gromadząc blisko pół miliona złotych. Liczymy na równie hojnych gości w tym roku, a pieniądze z aukcji przekażemy instytucji, która pomimo, iż jest niewielka, robi co może, by nieść pomoc potrzebującym – komentuje Hładki.

Uroczystość odbędzie się 16 lutego 2019 roku w auli głównej Politechniki Warszawskiej.

Sprzedaż cegiełek będzie się odbywać w siedzibie agencji Rubicon Media na Saskiej Kępie przy ulicy Złoczowskiej 25, (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00), oraz za pośrednictwem strony internetowej www.baldziennikarzy.org. Zamówienia można również składać na adres mailowy: kontakt@baldziennikarzy.org. Informacje na temat balu są udzielane pod numerem telefonu 501 555 576.

Agencją produkującą Bal jest Rubicon Media, za działania media relations Balu i Fundacji odpowiada agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants.