W TVP 1 program „Wybory samorządowe 2018” w godz. 20.56-21.22 oglądało średnio 2,11 mln widzów, co przełożyło się na 12,56 proc. udziału anteny w rynku w tym czasie. Wieczór wyborczy w TVP Info (od 19.46 do 2 w nocy) śledziło średnio 732,5 tys. widzów (7,2 proc. udziału w rynku).
W TVN 24 program „Czas decyzji 2018” (od 20.15 do 0.50 w nocy) zgromadził 962,1 tys. widzów (8,32 proc. udziału), a w TVN 24 BiS (od 20.15 do 0.27) – 152,5 tys. widzów (1,24 proc.).
Wieczór wyborczy Polsat News „Polska wybiera 2018” (od 20.29 do 0.38) miał 336,5 tys. widzów (2,78 proc. udziału). Na głównej antenie Polsatu (od 20.55 do 21.10) program przyciągnął 1,1 mln widzów (6,53 proc. udziału).
W Telewizji WP wieczór wyborczy oglądało 50,8 tys. widzów (0,3 proc. udziału), w TV Republika – 8,1 tys. widzów (0,06 proc. udziału), a w Telewizji wPolsce.pl – 1,4 tys. (0,01 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.