Przez cały dzień stacja zachęci do wykonania badań mammograficznych. Między 10 a 13 zostanie uruchomiony specjalny telefon 321 321 800, pod którym lekarz specjalista udzieli wszelkich porad związanych z profilaktyką raka piersi.
W ramach akcji Radio ZET organizuje w Warszawie specjalną strefę bezpłatnych badań w mammobusie, który stanie na pl. Bankowym. Mieszkanki stolicy będą mogły bezpłatnie wykonać badanie mammograficzne. Strefa będzie czynna od godz. 10.00 do 18.00. Partnerem akcji jest Ministerstwo Zdrowia.
Akcję promują spoty w blokach reklamowych radia. Powstał też film, w którym dziennikarki Radia ZET zachęcają kobiety do badań profilaktycznych. Będzie promowany na stronie radiozet.pl oraz w mediach społecznościowych.
15 października obchodzony jest Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Jego główny cel to uświadomienie jak ważna jest profilaktyka, samokontrola i korzystanie z usług specjalistów, aby zmniejszyć ryzyko zachorowania.
Zmiany w Radiu ZET
Z końcem września z Radiem ZET rozstał się redaktor naczelny Sławomir Assendi, jego obowiązki przejął Michał Celeda, odszedł także dyrektor muzyczny Zbigniew Zegler.
Pod koniec lipca br. zmienił się właściciel Eurozetu (do którego oprócz Radia ZET należą Antyradio, Meloradio i Chillizet) – Czech Media Invest sfinalizowała kupno 100 proc. udziałów firmy od Grupy Lagardere za 73 mln euro. W związku z transakcją do rady nadzorczej Eurozetu weszli członkowie zarządu Czech Media Invest.