W nowej odsłonie serwisu Wysokieobcasy.pl będą publikowane nie tylko artykuły z papierowych wydań tego magazynu (reportaże, wywiady o pracy, psychologii i seksie, artykuły sylwetkowe o niezwykłych kobietach), lecz także dodatkowe treści: teksty o zdrowiu i urodzie, kulinariach oraz modzie. Będą też nowe cykle redakcyjne, m.in. „Teksty wszech czasów” (najlepsze wywiady, reportaże i portrety) i publikowany raz w tygodniu sondaż „Liczymy się z Polkami”. W serwisie znajdzie się również archiwum papierowych wydań „Wysokich Obcasów”.
Na stronie wprowadzono funkcję „Dokończ czytanie” (automatycznie zapamięta, w którym miejscu czytelnik skończył przeglądać artykuł, co ułatwi mu powrót do tekstów w przyszłości) oraz newsletter. Odświeżono graficznie strefę komentarzy oraz umożliwiono wysyłanie wiadomości z serwisu bez potrzeby logowania się do poczty e-mailowej (ma to zapewnić łatwy, bezpośredni kontakt z redakcją).
Cały serwis ma nowy layout utrzymany w lifestyle’owej, magazynowej stylistyce. Zmiany objęły także wersję mobilną strony, której wygląd jest spójny z wersją na komputery.
Wcześniej nową wersję Wysokieobcasy.pl testowało kilkaset czytelniczek, przesyłając swoje uwagi co do funkcjonalności, wyglądu i treści serwisu.
Szefową strony Wysokieobcasy.pl jest Dorota Goluch, a redaktor naczelną serwisu i całego dodatku „Wysokie Obcasy” od maja br. jest Aleksandra Klich.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. wszystkie strony Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,12 mln realnych użytkowników, 608,7 mln odsłon oraz 9 minut i 27 sekund średniego czasu korzystania dziennie przez odwiedzającego.