W ramach współpracy Tomasz Smokowski będzie dzielił się swoją wiedzą piłkarską na profilach w social media. Dziennikarz będzie też występował w materiałach wideo, które będą publikowane od października. Jego wizerunek znalazł się już w billboardzie sponsorskich eToto.
Umowę podpisano na trzy lata.
– Pozyskanie Tomasza Smokowskiego to kolejny dowód na to, że eToto Zakłady Bukmacherskie są firmą godną zaufania. Stawiamy na najnowsze rozwiązania technologiczne oraz współpracę z najlepszymi ekspertami piłkarskimi w Polsce, aby dostarczyć klientowi najlepszy produkt na rynku, co jest przez nich zauważane i doceniane – komentuje Andrzej Rogowski, prezes Zakładów Bukmacherskich eToto.
W końcu OFICJALNIE @TSmokowski witamy! #PiątyWspaniały
Od dzisiaj powiększa się ekipa ETOTO w #MisjaFutbol. W imieniu Tomka, @BorekMati i oczywiście prowadzącego @Polsport zapraszamy na show! pic.twitter.com/28qAstg149
— ETOTO (@etotopl) 3 września 2018
Tomaszowi Smokowskiemu właśnie skończył się 9-miesięczny zakaz konkurencji po odejściu z Canal+. Dziennikarz wrócił już do programu „Misja Futbol” w Onecie oraz zaczyna pracę w redakcji sportowej Polsatu.
Smokowski to kolejny dziennikarz piłkarski w gronie ekspertów eToto. Na początku br. firma zaczęła współpracę z Mateuszem Borkiem i Romanem Kołtoniem z Polsat Sport oraz ekspertem piłkarskim tej stacji Tomaszem Hajto, a w czerwcu – z Michałem Polem, dyrektorem zarządzającym segmentem sportowym w Grupie Onet-RAS Polska.