W nowym portalu duży nacisk kładziony zostanie przede wszystkim na multimedia, kompleksowe opracowywanie informacji, eksponowanie flagowych programów publicystycznych rozgłośni i bliską współpracę z anteną Polskiego Radia 24.
Głównym celem powstania nowego portalu informacyjnego jest zebranie, uporządkowanie i przedstawienie w spójny sposób wszystkich treści newsowych i publicystycznych generowanych przez Polskie Radio. Na stronę będą trafiały teksty informacyjne oparte o depesze agencyjne, opracowania i analizy przygotowywane przez dziennikarzy portalu, ale także wybrane, najważniejsze audycje publicystyczne z Polskiego Radia 24 oraz Jedynki i Trójki.
Twórcy portalu stawia na rozwój treści multimedialnych, a w szczególności produkcji wideo i transmisji na żywo z najważniejszych wydarzeń w kraju. Nad powstawaniem treści do portalu PolskieRadio24.pl będzie pracował kilkunastoosobowy zespół redaktorów i wydawców, który będzie wspomagany przez multimedialnych reporterów. Dodatkowo nowy portal poszerzy współpracę z reporterami IAR i Polskiego Radia 24, którzy także będą dostarczali treści bezpośrednio na stronę internetową.
W portalu PolskieRadio24.pl dużo miejsca poświęcono na dział „Gospodarka”, przygotowywany przez dziennikarzy Naczelnej Redakcji Gospodarczej. Oprócz informacji tekstowych, opracowań audycji i wypowiedzi ekspertów, będzie także możliwość sprawdzenia kursu walut, notowań giełdowych czy cen paliw.
Nowa strona portalu PolskieRadio24.pl została zaprojektowana w intuicyjny i responsywny sposób.