„Tygodnik do Rzeczy” promuje odzież patriotyczną

Marka odzieżowa Red is Bad oraz „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) stworzyły wspólną serię odzieży patriotycznej pod hasłem „Nie będę przepraszać za Polskę”.

Do sprzedaży trafiły koszulki w kolorach białym i czarnym. Kosztują 99 zł za sztukę.

Jak zapewnia Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Tygodnika do Rzeczy”, hasło promujące serię ubrań ma przeciwstawić się próbom narzucenia Polakom pedagogiki wstydu.

„To wspólne przedsięwzięcie doskonale wpisuje się w naszą dotychczasową działalność. Jest to zarówno forma pokazania dumy z polskości, jak i sprzeciw wobec tych, którzy starają się nas nakłonić do przepraszania za rzekomo popełnione przez Polaków winy i błędy” – wyjaśnia Lisicki w rozmowie z portalem DoRzeczy.pl.

Oprócz redaktora naczelnego akcję poparli publicyści tygodnika: Kamila Baranowska, Wojciech Wybranowski i Rafał Ziemkiewicz oraz Piotr Zychowicz redaktor naczelny „Historia Do Rzeczy”.

Nie będę przepraszać za Polskę #akcja #polecamy #przyłączsię@red_is_bad @DoRzeczy_pl pic.twitter.com/GxuiFPkvPb

— Kamila Baranowska (@BaranowskaKam) 19 lipca 2018

Obie strony nie wykluczają kontynuowania współpracy w przyszłości oraz poszerzenia oferty o inne ubrania i gadżety.

O marce Red is Bad zrobiło się głośno w ostatnich tygodniach, gdy pierwsza dama Agata Duda założyła czarną koszulkę tej firmy z nadrukiem orła na mecz Polski z Japonią w trakcie mundialu w Rosji. Kontrowersje wzbudził fakt, że pierwsza dama wystąpiła w koszulce z orłem innym niż ten widniejący na oficjalnym godle kraju.