Beata Tadla promuje „24 godziny online.pl” w Nowa TV

Telewizja Nowa TV wystartowała z kampanią promocyjną swojego programu informacyjnego „24 godziny online.pl”. W spocie występują reporterzy serwisu z całego kraju oraz Beata Tadla – jedna z jego gospodyń.

Nowa reklama Nowa TV podkreśla wielozadaniowość, dyspozycyjność i gotowość do działania o każdej porze i w każdych warunkach osób związanych z „24 godziny online.pl”.

W 30-sekundowym klipie występują reporterzy dziennika: Agnieszka Kopacz (Warszawa), Maciej Wróbel (Olsztyn), Weronika Korol (Gdańsk), Patrycja Szynter (Łódź), Adam Feder (Warszawa), Małgorzata Nowicka – Aftowicz (Warszawa), Paulina Szymoniak (Wrocław), Michał Zaręba (Szczecin) i Marta Janota (Katowice), a także Beata Tadla – jedna z jego gospodyń.

Kampania promocyjna obejmuje kanał Nowa TV oraz jego kanały social media. Odbywa się ona między początkiem lipca a połową sierpnia tego roku. Za pomysł i produkcję spotu odpowiada newsroom „24 godzin online.pl”. „Wszyscy zginiemy” letnią nowością Nowa TV. Emisja od 7 lipca (wideo)

Program informacyjny „24 godziny online.pl” nadawany jest codziennie o godz. 18.30 w kanale Nowa TV oraz streamowany na żywo ze studia w Warszawie do sieci. Nadawca na jego potrzeby posiada własny newsroom składający się z profesjonalnych dziennikarzy oraz nowoczesne studio, z którego codziennie nadawane są newsy i prognoza pogody. Liczba wszystkich reporterów dziennika w całym kraju liczy niemal 100 osób.