– Nad zmianami pracowaliśmy od końca marca do końca maja br. Poprzednia strona, która funkcjonowała przez kilka lat, wymagała odświeżenia, ale też poprawienia wielu kwestii technicznych. Teraz jest przejrzyściej i estetyczniej, łatwiej też na niej się poruszać – wylicza Mateusz Dziopa, redaktor naczelny Radia Gol.
Oprócz zmian wizualnych i technicznych redakcja wprowadziła również na Radiogol.pl więcej tekstów, zwłaszcza felietonów oraz zapowiedzi wydarzeń. Kosmetyce poddano także logotyp, w którym zmienił się krój liter. Strona dostosowana jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Radio Gol powstało w 2008 roku. W 2017 roku trafiło do spółki Czyli Media (w jej portfolio jest także portal Chillitorun.pl). Rozgłośnia utrzymuje się z reklam. Zespół tworzą głównie studenci i licealiści, którzy nie otrzymują honorariów, lecz możliwość zdobycia doświadczenia. Obecnie radio posiada cztery kanały, na których transmitowane są relacje z meczów piłkarskiej ekstraklasy i lig zachodnich, Formuły 1, żużla, sportów zimowych, koszykówki, siatkówki oraz piłki ręcznej. Rozgłośnia ma też już gotową ramówkę na piłkarski mundial.
Jak przyznaje Mateusz Dziopa, pojawienie się Zapinamypasy.pl oraz Weszło FM nie zaszkodziło w słuchalności Radia Gol.
– Wręcz nam pomogło, bo notujemy wyraźnie więcej wejść na naszą stronę. Każda z tych rozgłośni ma inny profil. Zapinamypasy.pl to takie sportowe Tok FM, Weszło ma bardziej rozrywkowy profil, a my stawiamy na transmisje na poważnie – podkreśla redaktor naczelny Radia Gol i dodaje: – Kilku z naszych dziennikarzy trafiło do Weszło FM. Nas to cieszy, bo taki jest model naszego funkcjonowania: wyszukujemy, szkolimy, a następnie wypuszczamy dalej młodych dziennikarzy.