Program będzie emitowany raz w tygodniu o stałej, wieczornej porze, ale nieznana jest jeszcze dokładna data i godzina emisji (ma zadebiutować w przyszłym tygodniu).
„Bierzyński na żywca” będzie transmitowany na Facebooku, a odcinki mają trwać około pół godziny. Formuła zakłada rozmowę Jakuba Bierzyńskiego z zaproszonym gościem, do której będą mogli włączyć się widzowie, a ich komentarze będą wyświetlać się na ekranie.
– Chciałbym odejść od formatu typowego dla polskiej publicystyki, gdzie prowadzący przepytuje gości i w zależności od sympatii politycznej próbuje ich zagiąć. Nie będzie żadnego klucza politycznego. Chcę zapraszać ludzi, którzy są ciekawymi osobowościami. Dla mnie jest to eksperyment, ponieważ po raz pierwszy pojawię się w roli prowadzącego program – mówi szef domu mediowego OMD.
Bierzyński publikuje na łamach m.in. „Newsweek Polska”, „Polityki”, Gazeta.pl.