– Nowa strona ma bardziej przejrzysty i czytelny układ. Najważniejsze tematy dnia są wyraźnie eksponowane graficznie. Serwis po zmianach zyskał też łatwiejszą nawigację. Strona jest w pełni responsywna, co docenią nasi czytelnicy korzystający z urządzeń mobilnych – wylicza Jarosław Matusiak, prezes Whizz.
Start nowej strony wymusił zmiany w pracy redakcji. – Zmieniła się praca przy redagowaniu strony internetowej. Obecnie zajmują się tym trzy osoby. Planowanie odbywa się codziennie w redakcyjnym składzie. Decydujemy, które materiały przygotowane przez dziennikarzy trafią do gazety, a które do internetu – wyjaśnia Andrzej Wasik, redaktor naczelny „Sportu”.
Wydawca zapowiada, że to nie koniec zmian. – Do rozpoczęcia piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji nowa strona będzie zdecydowanie bardziej rozbudowana i wzbogacona o kolejne oczekiwane przez naszych czytelników funkcjonalności, przede wszystkim autorskie materiały wideo. Szykujemy też kilka niespodzianek – zapowiada Jarosław Matusiak.
Whizz kupił „Sport” od Ringier Axel Springer w sierpniu ub.r. Od 20 listopada ub.r. dziennik ukazuje się w nowej szacie graficznej. W ciągu ostatnich kilku miesięcy do zespołu redakcji dołączyli Michał Zichlarz (wcześniej m.in. Interia.pl), Roman Brzozowski („Przegląd Sportowy”), Adam Godlewski (były wicenaczelny tygodnika „Piłka Nożna”) oraz Przemysław Gancarczyk, który jest korespondentem „Sportu” w Stanach Zjednoczonych. Felietony w gazecie publikują m.in. Mateusz Borek, Tomasz Hajto oraz Janusz Pindera. Z informacji „Presserwisu” wynika, że od kwietnia dziennikarzem „Sportu” będzie Mateusz Miga (obecnie „Przegląd Sportowy”).
Dziennik ukazuje się na południu Polski, dostępny jest w sprzedaży w województwie śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim.