”GW” wprowadza zmiany w piątkowych magazynach lokalnych i drożeje w siedmiu miastach

”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) od 6 kwietnia br. zmienia piątkowe magazyny lokalne i w siedmiu miastach podnosi cenę piątkowego wydania o 50 groszy.

Magazyny zyskają nowe logotypy i makiety. Pojawią się nowe rubryki, takie jak „Miasto to Wy” (z listami, mailami i komentarzami z mediów społecznościowych czytelników), „Obraz miasta” (sekcja informacji miejskich o charakterze newsowym i felietonowym). Ostatnia strona, na wzór rubryki dotychczas pojawiającej się w magazynie krakowskim, będzie rubryką satyryczną.

Jednocześnie dodatek ”Co jest grane 24” będzie się ukazywał w całej Polsce – obecnie w części powiatów nie jest dodawany do „GW”.

– Istotą zmian wprowadzonych w magazynach lokalnych jest przede wszystkim zmiana rodzaju publikowanych treści, która czasami może skutkować większą objętością. Zwiększony zostaje też zasięg „Co Jest Grane 24” – tłumaczy Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.

W Łodzi, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie okładka magazynu będzie drukowana na magazynowym papierze, a jego format będzie nieco węższy niż ogólnopolskiego wydania ”Gazety Wyborczej”. Zwiększy się też cena piątkowych wydań ”Gazety Wyborczej” w tych miastach – będzie kosztować 4,49 zł, czyli o 50 groszy więcej, niż dotychczas.