Magazyny zyskają nowe logotypy i makiety. Pojawią się nowe rubryki, takie jak „Miasto to Wy” (z listami, mailami i komentarzami z mediów społecznościowych czytelników), „Obraz miasta” (sekcja informacji miejskich o charakterze newsowym i felietonowym). Ostatnia strona, na wzór rubryki dotychczas pojawiającej się w magazynie krakowskim, będzie rubryką satyryczną.
Jednocześnie dodatek ”Co jest grane 24” będzie się ukazywał w całej Polsce – obecnie w części powiatów nie jest dodawany do „GW”.
– Istotą zmian wprowadzonych w magazynach lokalnych jest przede wszystkim zmiana rodzaju publikowanych treści, która czasami może skutkować większą objętością. Zwiększony zostaje też zasięg „Co Jest Grane 24” – tłumaczy Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze.
W Łodzi, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie okładka magazynu będzie drukowana na magazynowym papierze, a jego format będzie nieco węższy niż ogólnopolskiego wydania ”Gazety Wyborczej”. Zwiększy się też cena piątkowych wydań ”Gazety Wyborczej” w tych miastach – będzie kosztować 4,49 zł, czyli o 50 groszy więcej, niż dotychczas.