– Decyzja jest wynikiem kilku czynników. Głównym problemem była jednak presja płacowa pracowników, trudności ze znalezieniem osób do pracy w redakcji, a także silna konkurencja – mówi Sławomir Grzmiel, prezes wydawnictwa Magraf.
Wojciech Piepiorka, który jest redaktorem naczelnym tygodnika od lutego br., przyznaje: – W październiku tego roku złożyłem wypowiedzenie, a od lutego przyszłego roku rozpoczynam pracę w rozgłośni Weekend FM. Pozostałe cztery osoby z zespołu także mają już nowe miejsca pracy. Ta świadomość ułatwiła mi podjęcie decyzji o odejściu z tygodnika – mówi Piepiorka.
„Tygodnik Człuchowski” ukazuje się w powiecie człuchowskim od kwietnia 2011 roku. W tym czasie liczył od 32 do 42 stron. Zgodnie z danymi ZKDP jego sprzedaż ogółem w październiku 2017 wyniosła 2134 egz. Tygodnik kosztuje 3,30 zł.
Wydawnictwo Magraf wydaje też tygodniki „Czas Chojnic” i „Tygodnik Tucholski”.