Przed nowym prezesem postawiono zadania przyspieszenie realizacji projektów cyfrowych i dokończenie transformacji Gremi Media SA we wszechstronnego dostawcę usług i prod
uktów.
Tomasz Jażdżyński od czerwca br. był członkiem rady nadzorczej Gremi Media SA, odpowiedzialnym za wsparcie projektów digitalowych. Ma bogate doświadczenie w branży IT i w mediach online’owych. Pracował w portalu Interia.pl, gdzie pełnił między innymi funkcję prezesa zarządu. Wprowadził na Giełdę Papierów Wartościowych dwie spółki – Interia.pl SA oraz Bankier.pl SA. Był także związany z Wirtualną Polską, gdzie pełnił funkcję dyrektora finansowego oraz Grupą Naspers, w której odpowiadał za operacje mediowe i komunikacyjne.
– Najważniejsze co nas teraz czeka to trzy fundamentalne wyzwania dla naszej grupy: digital, digital i digital. W tym obszarze pan Tomasz Jażdżyński jest jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce, co udowodnił w spółkach, które współtworzył i które odniosły duży sukces rynkowy. Oczekujemy, że 50 proc. przychodów Gremi Media SA pochodzić będzie z digitalu w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata – mówi Grzegorz Hajdarowicz, przewodniczący rady nadzorczej Gremi Media SA.
– Cieszę się, że mogę teraz z pozycji prezesa Gremi Media SA realizować strategiczne projekty, przede wszystkim te związane z cyfryzacją, na którą stawiamy. Dzisiaj przyszłością mediów są treści będące częścią usług lub obudowane usługami możliwymi dzięki technologii – interaktywne i intuicyjne w użyciu. Kluczowe dla kierunku rozwoju mediów są jednak kanały dotarcia definiujące sposób interakcji odbiorcy z treścią. Przez lata były nimi papier i odbiorniki radiowe czy telewizyjne, teraz to się zmienia i dostajemy zupełnie nowe możliwości dotarcia do poszczególnych grup i interakcji. Trzeba to wykorzystać – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA.
W zarządzie Gremi Media SA pozostają Maria Wysocka oraz Piotr Łysek. Dariusz Bąk będzie wspierał Grzegorza Hajdarowicza w realizacji dużych projektów – m.in. rozwojem technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR i VR).