Jako dyrektor zarządzający Marcin Gadziński będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój Grupy Gazeta.pl. Będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów Grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.
– Zależy nam na tym, aby Gazeta.pl działała jeszcze szybciej i skuteczniej – zarówno na poziomie redakcji, jak i biznesu. Dlatego portal Gazeta.pl i jego serwisy, oraz Sport.pl, a także zespół rozwoju produktu powinny być zarządzane przez jedną osobę. Zmiany w strukturze pozwolą nam sprawniej podejmować decyzje i konsekwentnie realizować priorytetowe zadania – uzasadnia Paweł Wujec, dyrektor segmentu internetowego w Agorze.
Marcin Gadziński w latach 90. pracował w dzienniku „Życie”, a z Agorą jest związany od 2000 roku. Najpierw pracował w „Gazecie Wyborczej” – kolejno jako zastępca szefa działu sportowego, redaktor działu zagranicznego i korespondent w Waszyngtonie. W 2007 roku przeszedł do redakcji Sport.pl, a w 2013 roku objął funkcję dyrektora tego portalu.
Poprzednio w Gazeta.pl funkcję dyrektora pełnił Paweł Stremski, a dyrektorem wydawniczym była Monika Lech, która zdecydowała się odejść z Agory, pożegna się z firmą z końcem stycznia. Z kolei Stremski będzie dalej dyrektorem programowym Gazeta.pl. Będzie odpowiedzialny za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, a także nowe projekty.
W związku z awansem Gadzińskiego funkcję dyrektora Sport.pl obejmuje Marlena Jezierska. Poprzednio przez ponad dwa lata była dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu tego portalu, koordynowała współpracę marketingową z Grzegorzem Krychowiakiem, Joanną Jedrzejczyk i Kamilem Grosickim oraz rozwój serwisu MyFitness.pl.
– Marlena Jezierska gwarantuje kontynuację strategii digitalowej i biznesowej Sport.pl, opartej o nowoczesne projekty sponsoringowe. Przed nami intensywny, sportowy rok – z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Korei i mundialem w Rosji – w którym rozwój Sport.pl będzie jednym z naszych najważniejszych priorytetów – komentuje Paweł Wujec.
W latach 2014-2015 Jezierska była dyrektorem zarządzającym marką „Przegląd Sportowy” w Ringier Axel Springer Polska, a w latach 2007-2013 pracowała już w Agorze, m.in. jako dyrektor projektu Euro 2012 oraz dyrektor ds. sportu amatorskiego i CSR.