W sierpniu, gdy spółka Whizz kupiła dziennik Sport od Ringier Axel Springer Polska, nowy wydawca zapowiadał prace nad uatrakcyjnieniem wersji prasowej tytułu. Zgodnie z zapowiedzią gazeta ma stać się bardziej atrakcyjna dla obecnych, stałych czytelników, ale też lepiej odpowiadać potrzebom nowych odbiorców.
Dlatego zespół grafików Whizz we współpracy z redakcją przeprowadził lekkie odświeżenie layoutu Sportu. – Zmieniamy Sport dla naszych czytelników. Layout gazety stanie się bardziej nowoczesny i dynamiczny. Jednocześnie szata graficzna wciąż będzie charakterystyczna dla „Sportu” i będzie nawiązywać do bogatej, 73 – letniej historii tytułu. Jesteśmy przekonani, że nasi czytelnicy, gdy w poniedziałek otworzą gazetę, odbiorą pozytywnie jej świeży wygląd. Udało się to zrobić, bez wprowadzania rewolucyjnych zmian – będzie to ten Sport, który nasi odbiorcy znają od lat – opowiada Jarosław Matusiak, prezes Whizz.
Wydawany w Katowicach Spor” to jeden z najstarszych i najbardziej poczytnych tytułów sportowych w Polsce. Ukazuje się nieprzerwanie od 73 lat, m.in. w województwach śląskim, małopolskim, opolskim i dolnośląskim.