Nowy wydawca „Sportu” wprowadza już pierwsze zmiany

Dziennik „Sport” 20 listopada br. ukaże się w nowej szacie graficznej. Nowy wydawca – agencja Whizz – szuka kolejnych współpracowników i zapowiada zmiany w serwisie internetowym.

Przypomnijmy, że w sierpniu br. Ringier Axel Springer sprzedał dziennik „Sport” agencji Whizz. – Po trzech miesiącach tak zwanego okresu przejściowego, w którym wszystko funkcjonowało jak dotychczas, przygotowujemy się do zmian. 20 listopada ukaże się gazeta w nowej szacie graficznej – informuje Andrzej Wasik, redaktor naczelny dziennika. Kieruje „Sportem” od 2015 roku.

Już u nowego wydawcy do zespołu dołączył Michał Zichlarz, który pracował m.in. w „Fakcie” i „Przeglądzie Sportowym”. Wydawca szuka kolejnych współpracowników.

– Do końca roku serwis gazety, który jest pod adresem Katowickisport.pl, ma mieć własną platformę, by był w pełni niezależny od poprzedniego wydawcy. Trwa proces przenoszenia treści – dodaje Andrzej Wasik.

„Sport” dostępny jest w sprzedaży w województwach: śląskim, dolnośląskim, opolskim, małopolskim, świętokrzyskim, podkarpackim i lubelskim. Whizz to agencja do tej pory specjalizująca się w brandingu i rebrandingu, reklamach telewizyjnych, wideo 360 i custom publishingu. Średnia sprzedaż „Sportu” w pierwszym kwartale br. wynosiła 4709 egz. (dane ZKDP).