W przetargu Grupa Gomułka – Audyt zaproponowała cenę brutto wynoszącą 200,1 tys. zł i otrzymała 100 proc. punktów.
Oferta Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy – Audyt, wyceniona na 300 tys. zł, uzyskała 66,7 proc. pkt, a oferta Deloitte Polska z 664,2 tys. zł – 30,1 proc. pkt.
W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła 1,47 mld zł (6,8 proc. mniej niż rok wcześniej), 1,65 mld zł kosztów operacyjnych (po wzroście w skali roku o 8,2 proc.) oraz 176,7 mln zł straty netto. Natomiast od stycznia do lipca br. zanotowała 27 mln zł straty.
Pod koniec lipca br. Telewizja Polska zawarła umowę pożyczki 800 mln zł ze Skarbu Państwa. Od razu dostała 200 mln zł, dalsze 300 mln zł może otrzymać w listopadzie br., a resztę kwoty pożyczki – w 2018 i 2019 roku.