Spotkania prowadzone przez Małgorzatę Domagalik zaczną się w listopadzie. Na początek będzie to cykl pt. „Studium Kobiety – Ty czyli Kto?” obejmujący spotkania motywacyjne dla kobiet czujących potrzebę rozwoju. Pierwsze zaplanowano na 17-19 listopada br. w Pałacu Ciekocinko.
W grudniu wystartuje drugi projekt firmowany przez Małgorzatę Domagalik: „Masterclass – sztuka konwersacji”. Tutaj pomysł zasadza się na prowadzonych na żywo rozmowach dziennikarki z zapraszanymi gośćmi – osobowościami ze świata kultury, biznesu i sportu. Pierwsza rozmowa przeprowadzona zostanie 11 grudnia, a gościem będzie Andrzej Seweryn. W zamyśle mają to być spotkania odbywające się raz w miesiącu.
– Zapraszamy gości na 50 piętro apartamentowca Złota 44 w Warszawie. Zapewniamy możliwość poznania wspaniałych osób i czynnego udziału w rozmowie oraz wyjątkową oprawę scenograficzną i muzyczną. Wieczór zwieńczy elegancka kolacja przygotowana przez najlepszych, polskich kucharzy – zapowiada Agnieszka Krzemińska, brand manager ds. projektów 360 i inicjatorka spotkań. Krzemińska zaznacza, że w planach są kolejne wspólne projekty z Małgorzatą Domagalik.
Małgorzata Domagalik to specjalizująca się w wywiadach dziennikarka prasowa i telewizyjna, ale także autorka książek. W telewizji prowadziła m. in. „Męski striptiz”, „Tabu”, „Mieszane uczucia”, „Gorączka”, „Ona i on”. Pod koniec maja br. po 14 latach pracy w miesięczniku „Pani” (Wydawnictwo Bauer) zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej tego pisma. Formalnie zatrudniona tam była do końca września br. – Odchodzę z pisma teraz, bo to najlepszy moment. Jestem osobą, która przez 15 lat była dwa razy naczelną tego samego tytułu. Poza tym piszę książki, robię programy. To ciężka decyzja – ale jak nie teraz, to kiedy? – mówiła portalowi Wirtualnemedia.pl tuż po ogłoszeniu swojej decyzji.
Z początkiem grudnia br. stanowisko naczelnej „Pani” obejmie Monika Stukonis. Do tego czasu obowiązki naczelnej pełni Izabela Komendołowicz-Lemańska, jedna z dwóch zastępców redaktor naczelnej pisma.
Jesienne cykle spotkań wspiera kampania promocyjna, która obejmuje prasę oraz działania online. Za kreację i planowanie mediów odpowiada Edipresse Polska. Koncepcja „Masterclass – sztuka konwersacji” powstała przy współpracy z Agencją Sto Lampartów, która jest merytorycznym i kreatywnym partnerem cyklu.