„Well” to magazyn lifestylowy z informacjami i poradami dotyczącymi stylu życia, mody, urody, zdrowia, kulinariów, psychologii i kultury. Redakcja podkreśla, że nie będzie w nim plotek o celebrytach ani horoskopu.
Pismo skierowane jest do dojrzałych, wykształconych kobiet, mieszkających w dużych miastach, z dochodami powyżej średniej krajowej. Ma zapewnić im inspiracje do ciekawszego, lepszego życia. Hasło główne tytułu to: „Normalnie wyjątkowy magazyn”.
„Well” jest przygotowywany przez zespół „Twojego Stylu”, redaktorem prowadzącym jest Magdalena Jaros-Szmidt, zastępca redaktora naczelnego „Twojego Stylu”.
Funkcję redaktor kreatywnej objęła natomiast Dorota Wellman, dziennikarka związana przede wszystkim z TVN. Jej osobowość ma wzmacniać wizerunek pisma jako bliskiego, optymistycznego i stojącego po stronie kobiet.
Do pierwszego wydania „Well” Dorota Wellman przygotowała wywiad z aktorką Grażyną Błęcką-Kolską dotyczący jej życia po śmierci córki oraz artykuł, w którym opisuje najważniejsze przeczytane książki. W numerze znajdują się też teksy o sposobach na dobry i zdrowy sen, seksie osób w wieku ponad 60 lat, idealnej walizce na letnie wyjazdy, mitach o zmarszczkach mimicznych oraz popularności działek w miastach.
Premierowe wydanie „Well” pojawi się w sprzedaży w środę i będzie dostępne do końca września. Liczy 156 stron, kosztuje 7,99 zł. Ukazuje się w nakładzie 120 tys. egz.
Magazyn będzie wspierać kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman. Będzie realizowana w radiu, internecie, oraz pismach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer.