Dolnośląskie Media Lokalne wygrały przetarg województwa dolnośląskiego

Stowarzyszenie Dolnośląskie Media Lokalne zdobyło zlecenie od Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na publikację ogłoszeń prasowych o punktach informacyjnych funduszów europejskich. W przetargu pokonało m.in. Polska Press Grupę.

– To był mały przetarg, ale po raz pierwszy wygraliśmy z Polska Press Grupą. Traktujemy to jako dobry znak – mówi Daniel Długosz, prezes SDML i wydawca „Nowej Gazety Trzebnickiej”. W przetargu dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego SDML wraz z „Gazetą Wyborczą – Wrocław” (Agora SA) złożyło ofertę o wartości 28 tys. zł. – Nie mogliśmy startować sami, bo urzędnicy postawili wymóg ukazywania się ogłoszeń zarówno w tygodnikach, jak i dziennikach. Takie możliwości wcześniej oferowała tylko Polska Press Grupa – tłumaczy Długosz.

Oprócz wymienionych podmiotów o zlecenie starały się także: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych, Pimedia Przemysław Kozok, Media Choice Matyński.