Od 3 kwietnia „Gazeta Wyborcza” zlikwidowała dotychczasowe wkładki i strony poświęcone sprawom lokalnym i utworzyła 9 nowych regionalnych dodatków. Nowe dodatki obejmują: Warszawę, Płock i Radom (pierwszy region); Wrocław i Opole (drugi region); Katowice i Częstochowę (trzeci region); Poznań, Szczecin i Zieloną Górę (czwarty region); Gdańsk, Toruń i Bydgoszcz (piąty region); Kraków, Kielce i Rzeszów (szósty region); Białystok i Olsztyn (siódmy region). Zwiększy się liczba stron przeznaczonych na informacje lokalne w Lublinie, który nie będzie połączony z innymi miastami. Nie zmieni się natomiast sposób wydawania lokalnego dodatku w Łodzi.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, to nie koniec zmian oszczędnościowych przeprowadzanych w oddziałach dziennika. Od piątku, 7 kwietnia, dwa małe oddziały – Bydgoszcz i Toruń – likwidują osobne wkładki „Co Jest Grane24” i włączają je w ciąg swoich magazynów. Nina Graboś, dyrektor do spraw komunikacji korporacyjnej Agory mówi, że tak jest ekonomicznie, gdyż w miastach tych niewiele się dzieje. – Połączenie treści lokalnego wydania „Co Jest Grane24” z piątkowymi wydaniami lokalnych magazynów w Bydgoszczy i Toruniu jest optymalnym rozwiązaniem pod względem druku dziennika – przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
W minionym roku „Gazeta Wyborcza” sprzedawała się średnio w 140 662 egz., co daje wynik gorszy o 11,19 proc. w stosunku do roku 2015.