W ramach współpracy Michał Pol będzie promował Fortunę na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w kampaniach display oraz w punktach sprzedaży, zaplanowano także dodatkowe aktywności content marketingowe oraz działania.
– Podoba mi się droga, którą firma podąża i która jest spójna z tym, jak ja podchodzę do sportu. Dlatego zdecydowaliśmy się na szerszą współpracę. Sport to emocje przez 24 godziny na dobę i cieszę się, że wspólnie będziemy mogli zachęcać kibiców do ich wyjątkowego przeżywania – komentuje Pol.
Współpraca z Fortuną odbywa się za zgodą szefostwa Grupy Onet- RASP.
– Michał to jeden z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych. Dla niego sport to więcej niż praca, co obserwujemy na co dzień choćby w jego mediach społecznościowych. Chcemy razem z Michałem rozbudzić sportową pasję w Polakach i pokazać im, na jak wiele sposobów można przeżywać wydarzenia sportowe – uzasadnia Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuny zakłady bukmacherskie.
Za działania komunikacyjne na potrzeby akcji odpowiada agencja Arskom Group.
Michał Pol to kolejny dziennikarz sportowy występujący w kampaniach reklamowych. Komentator Telewizji Polsat Mateusz Borek od kilku lat promuje firmę bukmacherską Betclick, a w ub.r. wystąpił w reklamach banku BZ WBK (razem z Anną Lewandowską i Łukaszem Fabiańskim).
Firma Fortuna niedawno została sponsorem piłkarskiej Nice I Ligi oraz przedłużyła o trzy lata umowę, w ramach której jest głównym sponsorem Legii Warszawa. Ponadto sponsoruje GKS Katowice i TS Podbeskidzia Bielsko-Biała.