Jolanta Fudala odchodzi z Telewizji Polskiej

Jolanta Fudala

Jolanta Fudala nie pełni już funkcji dyrektora biura marketingu oraz PR w Telewizji Polskiej i odchodzi z firmy za porozumieniem stron. Tak zdecydował zarząd TVP – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Umowę z Jolantą Fudalą rozwiązano za porozumieniem stron. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, obowiązki przejmuje szef biura koordynacji programowej Piotr Gursztyn oraz wicedyrektor biura marketingu i PR Iwona Bocian-Zaciewska. Decyzję o zmianie podjął zarząd Telewizji Polskiej.

Jolanta Fudala pracę w TVP rozpoczęła w sierpniu 2015 roku jako zastępca dyrektora biura marketingu i PR (funkcję dyrektora pełniła Joanna Klimek). W listopadzie ub.r. awansowała na stanowisko dyrektorskie.

Wcześniej przez trzy i pół roku była dyrektorem marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w tygodniku „Do Rzeczy” i miesięczniku „Historia Do Rzeczy”. Związana z „Do Rzeczy” od samego początku, odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynek, rozwój i sprzedaż, za wizerunek, promocję, strategię rozwoju i bieżącą działalność wydawniczą.

Fudala była także m.in. dyrektor public relations Domu Prasowego – wydawcy „Życia Warszawy”. Była także dyrektorem wydawniczym polskiej edycji „Businessweeka”. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ze specjalizacją marketing. Jolanta Fudala ma także doświadczenie jako dziennikarz i redaktor społeczno-gospodarczy. Była związana m.in. z „Newsweek Polska” (szef działu społeczeństwo i media), „Ozon” (szef działu gospodarczego Zyski). Dla TVP1 realizowała cykl „Jesteśmy różni, jesteśmy równi”.