Polska Press Grupa w poniedziałek wystartowała z odnowioną stroną Polskatimes.pl. Zachowuje ona dotychczasowy układ treści, przy poszerzeniu niektórych działów i liftingu graficznym. – W ten sposób mamy szanse ukazać różnorodność naszych treści – mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny dziennika „Polska The Times”.
Priorytetem w pracy nad nową odsłoną serwisu była przejrzystość. – Zachowaliśmy podobną kolejność, jak w poprzedniej odsłonie serwisu. Nowa Polskatimes.pl jest nowocześniejsza oraz bliższa oczekiwaniom naszych użytkowników. Zmiana designu pozwala nam po prostu pokazać większą różnorodność treści, które tworzą nasz serwis – komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Paweł Siennicki, redaktor naczelny „Polska The Times”.
Poszerzono działy Fakty, Sport, Opinie i dodano specjalny odnośnik do uruchomionego w lutym br. serwisu dla kobiet – Stronakobiet.pl. Grupa uruchomiła go, ponieważ ponad połowa użytkowników jej serwisów to kobiety.
Wizualnemu liftingowi poddano także płatny serwis – Plus.polskatimes.pl. Na fanpage’u dziennika dodano przycisk „Kup teraz”, za pomocą którego można wykupić do niego dostęp. Trzy razy w tygodniu (w poniedziałek, środę i piątek) można będzie na nim znaleźć specjalne internetowe wydanie gazety, zawierające najciekawsze artykuły z wersji drukowanej.