„Gazeta Polska” z nowymi działami i autorami

1 marca tygodnik „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) ukazuje się w formie magazynowej. W piśmie są nowe działy i autorzy. Relaunchowi towarzyszy kampania promocyjna. Na ulotce pojawił się jednak błąd ortograficzny.

Nowe działy w piśmie to: W Internetach, Fake News, Światowa Prasa o Polsce, Polonia, Kresy, Kluby Gazety Polskiej, Poza Czasem (tematyka historyczna), Kryminalni, Kulinaria, Medycyna, Rosja na Wesoło, Technika. Nowością jest też felieton pisany wspólnie przez Katarzynę Gójską-Hejke, zastępczynię redaktora naczelnego „GP”, i jej męża Michała Rachonia, prowadzącego „Minęła dwudziesta” i „Woronicza 17” w TVP Info.

Poza prof. Andrzejem Zybertowiczem, o którym już informowaliśmy, nowymi autorami będą też Dawid Wildstein, kierownik redakcji publicystyki Telewizyjnej Agencji Informacyjnej (wcześniej dziennikarz „Gazety Polskiej Codziennie”, z którą regularną współpracę zakończył we wrześniu ub.r.) i Piotr „Matka Kurka” Wielgucki, prowadzący blog Kontrowersje.net.

Od 28 lutego w Telewizji Polskiej emitowany jest 30-sekundowy spot w reżyserii Weroniki Wojnach, do którego zdjęcia zrobił Paweł Flis. Od 24 lutego trwa natomiast kampania na billboardach w miastach powiatowych i na nośnikach LED oraz monitorach w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu i Szczecinie.

W materiałach promujących relaunch pojawił się błąd ortograficzny – napisano na nich, że „Gazeta Polska” ma 108 stron „żetelnych” informacji. Ulotkę z błędem Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej”, wstawił jako zdjęcie w tle na swoim profilu na Twitterze. Po tym jak wczoraj wieczorem zapytaliśmy go o to, od razu je usunął. – To był fragment ulotki promującej nową „Gazetę Polską” przed korektą. Z tego co wiem, wydrukowaliśmy wersję bez błędu – tłumaczy Sakiewicz.