Dziennik Gazeta Prawna z testami na prawo jazdy

„Dziennik Gazeta Prawna” wzbogaci swoje wydanie dodatkami przeznaczonymi dla osób przygotowujących się do egzaminu na prawo jazdy oraz dla kierowców, którzy już uczestniczą w ruchu na drodze.

W poniedziałek, 13 lutego „DGP” dołączy do części nakładu poradnik i płytę DVD „Testy na prawo jazdy”, we wtorek, 14 lutego płytę „Egzamin praktyczny na kat. B”, a w środę książkę „Kodeks drogowy 2017”. Dodatkowo w środę do gazety dołączona zostanie w prezencie płyta „PITY 2016” zawierająca program do rozliczenia podatku.

Płyta „Testy na prawo jazdy” zawiera ponad 2300 pytań z oficjalnej bazy egzaminacyjnej obowiązujące na egzaminie państwowym oraz najnowsze testy na prawo jazdy kategorii A, B, C, D, i T. Program umożliwia rozwiązywanie testów według działów tematycznych (np. pierwszeństwo przejazdu lub pierwsza pomoc przedlekarska) oraz jako samodzielny egzamin.

Płyta „Egzamin praktyczny prawo jazdy kat. B” zawiera filmy instruktażowe z placu manewrowego i z ruchu na drodze. Film z placu manewrowego przedstawia kolejne zadania: sprawdzenie dwóch wybranych elementów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo jazdy, przygotowanie się do jazdy, jazda pasem ruchu do przodu i do tyłu (jazda po łuku) oraz ruszanie na wzniesieniu. Płyta zawiera też film pokazujący przykładowy przebieg egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B w ruchu drogowym.

Książka „Kodeks drogowy. Zmiany w przepisach 2017” przedstawia zmiany w przepisach, taryfikator mandatów oraz informacje o punktach karnych. Publikacja zawiera aktualną wersją ustawy prawo o ruchu drogowym, z wyraźnie oznaczonymi i opisanymi w przypisach, ostatnimi zmianami w tej ustawie. W części poradnikowej m.in. omówienie od strony praktycznej najnowszych zmian w prawie o ruchu drogowym oraz porady eksperta.

Cena wydania DGP z dodatkami: 13 lutego (z poradnikiem i płytą „Prawo jazdy”) i 14 lutego (z płytą „Egzamin praktyczny”) – 12,50 zł, 15 lutego z książką „Kodeks drogowy” – 10,90 zł.

Płyty i książki dostępne będą w punktach sprzedaży oraz dla prenumeratorów wersji Premium. Sprzedaż egzemplarzy z dodatkami wspierać będzie kampania promocyjna w mediach: telewizji (TVP, Polsat, TVN, Polsat tematyki, TVN Mix, TVP tematyki), radiu (RMF na maxxxa, Zet Barometr, Drapacz Chmur), intenecie (Facebook, G+, Twitter, YouTube, Google), praise (“Fakt”, “Newsweek Polska”). Kampanie wesprze autopromocja („DGP”, dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl, infor.pl).