Tomasz Lis najbardziej popularnym i angażującym dziennikarzem na Twitterze

Tomasz Lis

W styczniu ub.r. profil Tomasza Lisa był najbardziej popularny i najbardziej angażujący spośród profili dziennikarskich na polskim Twitterze – wynika z raportu firmy Sotrender.

Profil Tomasza Lisa, redaktora naczelnego tygodnika „Newsweek Polska”, (@lis_tomasz) obserwowało na koniec stycznia br. 617 tys. osób. W samym styczniu br. na jego profilu wykonano 196 tys. aktywności, co oznacza, że na jeden wpis Lisa obserwujący reagowali średnio 325 razy.

Pod względem aktywności Lis wyprzedził w zestawieniu Rafała A. Ziemkiewicza, publicystę „Tygodnika do Rzeczy” (@R_A_Ziemkiewicz) – w styczniu na jego profilu wykonano 165 tys. aktywności. Za nimi był profil Krzysztofa Stanowskiego z Weszlo.com (@K_Stanowski), który odnotował 114 tys. aktywności.

Najbardziej angażującym profilem w kategorii Media był profil TVP Info (146 tys. aktywności), a najwięcej obserwujących w tej kategorii ma profil TVN 24 (ponad 1,213 mln).