W „Przekroju” Monika Sękowska odpowiada za marketing, koordynację projektów promocyjnych i działania PR.
„Przekrój” jako kwartalnik pojawił się na rynku w połowie grudnia ub.r. Pismo ma profil społeczno-kulturalny, ma format A3, 148 stron i kosztuje 14,90 zł. Początkowy nakład wyniósł 50 tys. egz., z uwagi na duże zainteresowanie ze strony czytelników zrealizowano dwa dodruku tego numeru: pierwszy to 29,9 tys. egz., a drugi – 60 tys. egz.
Monika Sękowska poprzednio przez osiem lat pracowała w z Edipresse Polska. Najpierw była specjalistą ds. PR, a wiosną ub.r. objęła nowo utworzone stanowisko szefa biura zarządu i komunikacji. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy oraz za funkcjonowanie biura jej zarządu.
Ukończyła socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.