Kolejny dodruk „Przekroju”. 60 tys. egz. ze względu na „ogromne zainteresowanie czytelników”

Na początku lutego do sprzedaży trafi kolejny dodruk kwartalnika „Przekrój” wynoszący 60 tys. egz. Wydawnictwo Przekrój uzasadnia to ogromnym zainteresowaniem ze strony czytelników.

„Przekrój” jako kwartalnik wrócił na rynek po ponad trzech latach nieobecności. W nowej formie pismo ma profil społeczno-kulturalny, ma format A3, 148 stron i kosztuje 14,90 zł. Wydawcą i redaktorem naczelnym jest Tomasz Niewiadomski.

Magazyn pojawił się w sprzedaży 19 grudnia w nakładzie 50 tys. egz. W wielu punktach sprzedaży bardzo szybko został wykupiony, dlatego wydawca podjął decyzję o dodruku dodatkowych 29,9 tys. egz., które trafiły do sprzedaży na początku stycznia.

W piątek Wydawnictwo Przekrój poinformowało, że „przez wzgląd na ogromne zainteresowanie czytelników” zdecydowało się na kolejny dodruk pisma. Dodatkowe 60 tys. egz. trafi do sprzedaży na początku lutego.